BRAND ȘI BRANDING

LECTOR CURS

Costin Lianu

domeniu

Având în vedere importanța brand-ului produsului și reputația afacerii pentru accesul pe piețele externe, modulul țintește modalități practice de a crea un brand propriu pentru accesarea piețelor internaționale.

Lectii

  • 1. Un brand nu este un logo ci mult mai mult, cum recunoaste piata un brand si de ce este important in afaceri
  • 2. Brandul este un proces strategic, cum il includ in strategia firmei, studii de caz
  • 3. Peisajul si tipologia brandurilor din sectorul analizat cu care ma concurez, unde ma pot diferentia ?
  • 4. Ce optiuni de branding am pe pietele mele tinta ?
  • 5. Cum dezvolt o strategie de branding
  • 6. Cum valorific efectul locului de origine ca sa-mi vand mai bine produsele;studii de caz;
  • 7. Cum leg brandul de calitate si alte atuuri ale afacerii
  • 8. Ce legatura este intre branding si leadership ?
  • 9. Includerea de catre fiecare cursant a celor asimilate in modul in strategiile pe pietele tinta

Inscriere la curs

Devino membru