BRAND ȘI BRANDING

Brand-ul produsului și reputația afacerii sunt esențiale pentru succesul la export, de aceea modulul țintește identificarea unor modalități practice de a crea un brand propriu sau compozit pentru a accesa piețele internaționale. Astfel, după introducerea conceptelor teoretice de bază, modulul este dedicat analizei brandingului, un proces creativ, care nu urmează niște pași clar definiți, dar care definește imaginea firmei.

Pentru instrucțiuni detaliate aferente absolvirii Modulului de instruire on-line consultați Documentul.

Prezentări

  • 1. Rolul Modulului 5 în cadrul programului de cursuri - Costin Lianu
  • 2. CV Lector - Adriana Dobrilă
  • 3. Instrucțiuni pentru absolvirea on-line a modulului al V-lea de instruire

Suport de curs

  • 1. Prezentare - Strategii de branding - Costin Lianu

Lecții

  • 1. Introducerea conceptelor teoretice: Brand, marcă, branding - Costin Lianu
  • 2. Construcția brandului firmei sau pe cel de produs – Costin Lianu
  • 3. Pilonii strategiei de brand și tipuri de brand-uri - Costin Lianu
  • 4. Perspective și provocări ale branding-ului produselor ecologice la export - Laurent Vonwiller
  • 5. Perspective și provocări ale branding-ului mobilei la export - Imre Zilahi, Costin Lianu
  • 6. Branding-ul prin intermediul canalelor social media - Frici Barabas

Studii de caz

  • 1. Branding, leadership și inovație IKEA – Adriana Dobrilă
  • 2. Analiza SWOT a brand-ului regional/al țării; Rolul asocierilor de producători și al clusterelor pentru dezvoltarea sectorului agriculturii ecologice - Laurent Vonwiller
  • 3. Analiza brand-urilor produselor ecologice din cadrul programului - Laurent Vonwiller, Aurel Blaj
  • 4. Analiza brand-urilor produselor din sectorul mobilei – Imre Zilahi, Adriana Dobrilă

Înscriere la curs

Devino membru