CANALE DE DISTRIBUȚIE, PROMOVARE, PREȚ

În prima parte a acestui modul sunt prezentate canalele de distribuție a produsului, comparații între diferite canale și sugestii de operatori și rute de distribuție către consumatorul final sau către un revânzător. A doua parte a cursului analizează în amănunt, cu exemple practice, costurile tangibile și intangibile la export ale unui producător. Pornind de la costul final sunt prezentate diferite metode de a stabili prețul la export în funcție de strategia individuală de abordare a pieței. A treia etapă a modului prezintă peisajul promoțional internațional, cu amănunte despre instrumentele de promovare aflate la îndemâna producătorilor. În cadrul acestei secțiuni se face o analiză amănunțită a avantajelor târgurilor și misiunilor economice.

Pentru instrucțiuni detaliate aferente absolvirii Modulului de instruire on-line consultați Documentul.

Prezentări

  • 1. Integrarea Modulului 4 în cadrul programului de cursuri - Costin Lianu
  • 2. CV - Mihnea Ghilduș
  • 3. CV - Corneliu Teofil Teaha
  • 4. CV - Senker Wienfried Arnold
  • 5. Instrucțiuni pentru absolvirea on-line a modulului al IV-lea de instruire

Suport de curs

  • 1. Canalele de distribuție a produsului către piețele externe - Costin Lianu
  • 2. Instrucțiuni pentru completarea temei - Costin Lianu

Lecții

  • 1. Rute către piețele țintă ale produsului comercializat - Costin Lianu
  • 2. Distribuția directă vs. distribuția indirectă - Costin Lianu
  • 3. Operatori și rute de distribuție - Costin Lianu
  • 4. Metode de calculație a costurilor - Corneliu Teofil Teaha
  • 5. Metode de stabilire a prețurilor pentru export. Analiza prețurilor concurenței - Corneliu Teofil Teaha
  • 6. Promovare – Peisajul promoțional internațional - Wienfried Senker
  • 7. Avantajele târgurilor și misiunilor economice. Selecția și pregătirea participării - Weinfried Senker

Studii de caz

  • 1. Experiența DIZAINĂR în promovare și participare la târguri - Mihnea Ghilduș
  • 2. Exemple de succes - Imre Zilahi
  • 3. Inovația pe canalele de distribuție on-line - Aurel Blaj
  • 4. Canale de distribuție, promovare, prețuri (Economia circulară) – Aurelian Danu

Înscriere la curs

Devino membru