DEFINIREA PRODUSULUI ȘI A PIEȚELOR ȚINTĂ

În cadrul acestui modul se detaliază diferențele produsului de export față de un produs similar destinat pieței locale și modalitățile de adaptare a produsului pentru piețele internaționale. Se identifică obstacolele de intrare pe piață și oportunitățile de comercializare pe piețele țintă.

De asemenea, modulul se concentrează pe înțelegerea specificului și particularităților piețelor internaționale, selecția piețelor țintă și întocmirea profilului acestora.

Pentru instrucțiuni detaliate aferente absolvirii Modulului 2 de instruire on-line consultați Documentul.

Prezentări

  • 1. CV Lector - Imre Zilahi
  • 2. Prezentare - Fast Forward Editorial
  • 3. CV Lector - Aurel Blaj

Suport de curs

  • 1. Prezentare - Definirea produsului și a piețelor țintă
  • 2. Instrucțiuni pentru absolvirea on-line a modulului al doilea de instruire
  • 3. Instrucțiuni pentru completarea temelor

Lecții

  • 1. Redefinirea produsului pentru piețele țintă externe
  • 2. Tipuri de bariere de intrare pe piață
  • 3. Sistemul armonizat (SA)
  • 4. Identificarea produselor exportabile cu ajutorul bazelor de date
  • 5. Selecția piețelor țintă (3-5)
  • 6. Explorarea provocărilor antreprenoriale
  • 7. Surse de informare despre piețele externe
  • 8. Prezentările produselor de export – agricultura ecologică
  • 9. Prezentările produselor de export – mobilă – prima parte
  • 10. Prezentările produselor de export – mobilă – a doua parte
  • 11. Prezentare - Stațiunea de Cercetare-Dezvoltare în Pomicultură Bacău, IFOAM
  • 12. Dezbatare - Selecția târgurilor internaționale în domeniul agriculturii ecologice

Studii de caz

  • 1. Studiu de caz - Flaro Internațional
  • 2. Studiu de caz - Produs Local Întorsurean

Înscriere la curs

Devino membru