Training pentru participarea la târgurile internaționale (Sector - Mobilă)

Datorită multifuncționalității lor, comparativ cu alte mijloace de promovare, târgurilor le revine o deosebită importanță în mixul de marketing. De aceea, modulul actual accentuează faptul că participarea la un târg internațional trebuie pregătită cu atenție, pornind de la selectarea produsului, prezentarea acestuia, ambalare și etichetare, materialele de promovare și informare, conduita la stand și design-ul standului.

În introducerea din cadrul categoriei "Prezentare generală" sunt structurate informații despre pregătirea și experiența lectorilor. În continuare, temele abordate în cadrul categoriei a doua, denumită "Lecții", sprijină producătorii pentru a pregăti pas cu pas o participare internațională de succes. Prezentările în format power point folosite de către lectori pot fi studiate în cadrul categoriei "Suport de curs".  Modulul de curs se încheie printr-un test scurt de verificare a cunoștințelor și completarea unui formular de feedback, util pentru structurarea materialelor de curs într-un mod util și ușor de parcurs.

Pentru parcurgerea on-line a acestui modul, este necesar să fie vizualizate toate materialele video, text sau power point din cadrul categoriilor "Prezentare generală", "Lecții" și "Studii de caz" integral. De asemenea, se vor completa formularul aferent "Feedback-ului", precum și "Testul de verificare", unde este necesară obținerea unei note de trecere confirmată prin primirea unui e-mail de la echipa CAE. Grila permite răspunsuri multiple.

 

 

Prezentări

  • 1. Prezentare lector - Costin Lianu

Suport de curs

  • 1. Managementul participării la târguri

Lecții

  • 1. Etapele și calendarul pregătirii pentru participarea la târgurile internaționale
  • 2. Managementul participării la târguri: stabilirea obiectivelor
  • 3. Managementul participării la târguri: evaluarea stadiului actual de dezvoltare, necesităților logistice și selectarea produselor
  • 4. Managementul participării la târguri: conceptul de stand
  • 5. Managementul participării la târguri: planul de promovare
  • 6. Managementul participării la târguri: calendar zilnic de activități și conduită la stand

Înscriere la curs

Devino membru